Virtuálnô – miesto, kde to (virtuálne) žije.
O portáli
štvrtok, 7 júla, 2022
VIRTUÁLNÔ
  • Úvod
  • Vzdelávanie
    • Akadémia virtuálneho Slovenska
    • Vstup do virtuálneho Slovenska
    • Vyrobené na Sloven.sku
    • Spoznaj virtuálny svet
  • Štatistiky
    • Grafy
    • Výročná správa o internete na Slovensku
    • COVID-19 a doména .sk
  • Bezpečnosť
    • DNSSEC
  • Zábava
    • Kvízy
    • Spoznaj Slovensko reálne aj virtuálne 2
    • Spoznaj Slovensko reálne aj virtuálne
    • Spoznaj históriu Slovenska reálne aj virtuálne
    • Virtuálna čítačka
  • Podporujeme
    • Fond SK-NIC
    • Výzva pre veľké projekty 2022
Žiadny výsledok
Zobraziť všetky výsledky
VIRTUÁLNÔ
  • Úvod
  • Vzdelávanie
    • Akadémia virtuálneho Slovenska
    • Vstup do virtuálneho Slovenska
    • Vyrobené na Sloven.sku
    • Spoznaj virtuálny svet
  • Štatistiky
    • Grafy
    • Výročná správa o internete na Slovensku
    • COVID-19 a doména .sk
  • Bezpečnosť
    • DNSSEC
  • Zábava
    • Kvízy
    • Spoznaj Slovensko reálne aj virtuálne 2
    • Spoznaj Slovensko reálne aj virtuálne
    • Spoznaj históriu Slovenska reálne aj virtuálne
    • Virtuálna čítačka
  • Podporujeme
    • Fond SK-NIC
    • Výzva pre veľké projekty 2022
Žiadny výsledok
Zobraziť všetky výsledky
VIRTUÁLNÔ
Žiadny výsledok
Zobraziť všetky výsledky

Tri spôsoby komunikácie s klientmi na internete

od SK-NIC
12 novembra, 2020
v Akadémia Virtuálneho Slovenska, Vstup do virtuálneho Slovenska, Vzdelávanie
| Čas čítania ~ 6 minút
A A
Zdielajte na FacebookZdielajte na Linkedin

Ako sa pozdravíš svojim klientom na internete, keď ich nestretávaš osobne? Ako im ponúkneš svoju službu či produkt? Ako ich oslovíš a vysvetlíš, aké výhody má to, čo ponúkaš?

To, že si na internete, sa práve pre oblasť obchodu môže javiť ako nevýhoda, keďže nemáš žiadny priamy kontakt so zákazníkom.

Opak je ale pravdou. V reálnom svete dostaneš ponuku iba vtedy, keď si prítomný v obchode alebo ťa predavač osobne vyhľadá. V tom virtuálnom však niečo ako otváracie hodiny neexistuje. Klient môže nakupovať 24 hodín denne, 7 dní v týždni a ty rovnako ponúkať 24/7. A je jedno, kde sa reálne nachádzaš. Takže otázkou je len to, ako komunikovať so zákazníkom.

Nechceme ti tu vymenovávať všetky spôsoby komunikácie s klientmi ako sú billboardy, letáky či iné obdobné veci. Budeme hovoriť iba o komunikácii vo virtuálnom svete.

1. E-mail

Prvým komunikačným spôsobom je starý dobrý e-mail. Posielať ho existujúcim zákazníkom je vysoko účinný nástroj. Daj si ale pozor, aby nekončil v priečinku spam. Ošetri si to pri registrácii klienta a v podmienkach. Stačí vhodným spôsobom doplniť potvrdenie možnosti zasielať reklamné správy. E-maily totiž nemôžeš posielať hocikomu, prijímateľ musí s takouto správou vopred súhlasiť.

Oslov stálych klientov a ponúkni im nový produkt či službu spolu s malou výhodou pre stáleho zákazníka.

Táto komunikácia  sa už dnes nerieši posielaním jednotlivých e-mailov, ale nástrojmi na ich hromadné posielanie. Tieto nástroje ti pomôžu využívať šablóny, osloviť každého zákazníka menom a priezviskom a dokonca mu ponúknuť aj individuálne výhody. Takisto ti poskytnú štatistiky prečítania, vytváranie skupín a podobne. Ďalšie informácie a konkrétne nástroje hľadaj opäť na internete.

 

Nástroje na hromadné zasielanie e-mailov sú spravidla online službou rôznych poskytovateľov. Obsahujú množstvo šablón a štýlov na úpravu e-mailu. Taktiež sledujú štatistiky posielania mailov, ktoré následne môže užívateľ využiť na ďalšie posielanie alebo vylepšovanie ponuky. Lepšie funkcie však niečo stoja, pretože bývajú zásadne v platených verziách. Na druhú stranu okrem rôznych funkcií ušetria množstvo času a čas sú peniaze, takže si treba zvážiť tento pomer.

 

Nástrojov na hromadné e-maily je dnes mnoho, preto si treba dobre vybrať. Sústreď sa na jednoduchosť ovládania a funkcionalitu. Daj veľký pozor na to, či daný nástroj spolupracuje s TOP svetovými poskytovateľmi voľných e-mailových účtov ako Google. Pokiaľ nie, tvoje e-maily pravdepodobne skončia v spame a dotyčný si ich nikdy neprečíta.

Pozri si recenziu niektorých takýchto nástrojov napríklad na webovom sídle fastcentrik.sk

Ak chceš podrobný návod na vytváranie e-mailových ponúk, pozri si článok na webovom sídle vojkovsky.sk.

2. Videoreklama

Existujú aj iné formy virtuálnej reklamy, ale svet súčasných moderných ľudí je najmä o videách. Preto komunikuj tými spôsobmi, ktoré používajú.

Inzercia vo virtuálnom svete vo forme videoreklamy rastie. Pri dobrej kombinácii obrazu, zvuku a slov môžeš byť vďaka nej na internete víťazom. Ak sa tvoje video stane virálnym – teda samovoľne šíreným – objednávky sa budú len hrnúť. A to predsa chceš. Už sa ti v hlave zobrazujú top videá, ktoré vládnu internetu? Sú chytľavé? Majú dobrý nápad? To je presne ono! Možno premýšľaš, aké otravné je, keď na internete sleduješ video a preruší ho krátka reklama. Áno, aj keď ju „len tak strpíš“, predsa ti z nej v hlave niečo ostane – a teda ponuka dorazila do cieľa.

3. Blog

Keďže internet je plný ponúk, ľudia hľadajú recenzie, názory, blogy, ktoré píšu niečo o produktoch či službách, ktoré ich zaujímajú.

 

Blog je článok alebo recenzia, či reflexia na službu, produkt, či zážitok v osobnej textovej forme. Ak je písaný zaujímavým štýlom, jeho čítanosť rastie a meno jeho tvorcu – blogera – získava na kvalite. V dnešnej dobe sa dá takto vo virtuálnom svete dokonca zarábať.

 

A čo povie blog klientom e-shopu? Okrem toho, že prináša lepšie zaradenie webu do vyhľadávačov, poskytuje odbornosť a zároveň unikátnosť k tomu, čo ponúkaš. Lebo suchých čísiel a údajov je nepreberné množstvo, internet je nimi zahltený a klient potom len ťažko hľadá, čo vlastne chce.

Blogeri sú rôzni – začiatočníci, skúsenejší, kvalitnejší, aj takí „len akože“. Ak nevieš ako začať, môžeš niektorého požiadať o spoluprácu alebo sa pozrieť ako to robia a písať blogy sám. Začni uverejňovať na miestach s vysokou návštevnosťou, ale nezabudni blog umiestniť aj na svojom webovom sídle či e-shope. Ako už určite vieš, vyhľadávacie nástroje na internete fungujú aj podľa kľúčových slov. Ak nájdu tvoj produkt či službu v blogu, jeho hodnota vzrastie.

Spojením videa a blogu sa tvorí tzv. vlog. Aj v tejto branži už máme borcov, ktorí z pozície autority alebo popularity komentujú či hodnotia produkty, služby, zážitky a tak ďalej. Možno je toto tvoja cesta…

Komunikácia a interakcia s klientom je všadeprítomná aj vo virtuálnom svete. Klient totiž chce vedieť čo kupuje a ty chceš zase komunikovať ponuku.

Rada na záver: Spolu s odborníkmi si nastav aj to, kedy zasielaš osobný e-mail alebo vysielaš svoju reklamu. Čas na internete je síce neobmedzený, ale vnímavosť ľudí na ponuku je iná ráno, iná na obed a iná večer.


Ťahák

Zdroj: sk-nic.sk
Značky: Online podnikanieOnline vzdelávanie
Zdieľať1Zdieľať
Predchádzajúci príspevok

IT MOŽNOSTI

Nasledujúci príspevok

Vortoj – pomoc autistom vzdelávacou hrou

Súvisiace príspevky

Vedeli ste, že: Počítač a jeho príslušenstvo

od Virtuálnô
13 júna, 2022
""

Podľa Slovníka Jazykovedného ústavu Ľ. Štúra SAV (Slovenská akadémia vied) je počítač: Stroj na spracovanie informácií Prístroj na zaznamenávanie počtu Wikipédia zase hovorí o počítači nasledovné: „zariadenie alebo stroj...

Prečítajte si viac

Ozobot do každého peračníka

od Virtuálnô
7 júna, 2022
Ozobot do každého peračníka

Technológie si dnes už bezpochyby našli svoje miesto v triedach základných a stredných škôl a všetko nasvedčuje tomu, že trend v oblasti digitálneho vzdelávania bude pokračovať aj naďalej....

Prečítajte si viac

Netiketa v e-mailovej komunikácii

od Virtuálnô
2 júna, 2022
""

Čo je netiketa a aké sú základné pravidlá slušnosti pri používaní počítača, to sme si povedali v predošlom článku.  Dnes sa posunieme o virtuálny krok ďalej, teda na...

Prečítajte si viac
Nasledujúci príspevok
""

Vortoj – pomoc autistom vzdelávacou hrou

""

Psychologické laboratórium virtuálnej reality

Najviac čítané tento týždeň

  • ""

    Pomoc Ukrajine je reálna aj virtuálna

    7 zdieľaní
    Zdieľať 3 Tweetovať 2
  • Ceny domén

    3 zdieľaní
    Zdieľať 1 Tweetovať 1
  • Akadémia virtuálneho Slovenska

    30 zdieľaní
    Zdieľať 12 Tweetovať 8
  • Fond SK-NIC

    66 zdieľaní
    Zdieľať 26 Tweetovať 17
  • Registrátori .sk domén

    3 zdieľaní
    Zdieľať 1 Tweetovať 1
  • Počet vymazaných .sk domén

    4 zdieľaní
    Zdieľať 2 Tweetovať 1
  • Výzva pre veľké projekty 2022

    361 zdieľaní
    Zdieľať 144 Tweetovať 90

Kvízy a Hádanky

""
Kvízy a Hádanky

Kvíz: Vesmírne technológie

10 júna, 2022

Mohlo by vás zaujímať

""

Kvíz: Slovenské domény pod lupou

od Virtuálnô
24 júna, 2022

Doménu s koncovkou  .sk  si je možné zaregistrovať od roku 1993. A čo to je doména? To je jedna z...

""

Ochrana detí v digitálnom priestore je top prioritou

od Virtuálnô
8 júna, 2022

Diskutujeme o tom pravidelne. Deti sa často veľmi ľahko vedia vo virtuálnom svete dostať k obsahu, ktorý im nie je určený, ktorému...

""

Registrátori .sk domén

od Virtuálnô
20 júna, 2022

V článku o počte používateľov slovenských domén sme si vysvetlili, kto môže byť držiteľom a kto registrátorom domény. Ako aj...

Virtuálnô

Portál plný informácií z IT oblastí vzdelávania, bezpečnosti, zábavy a nových trendov.

""
""

Kategórie

Akadémia Virtuálneho Slovenska Bezpečnosť DNSSEC E-doprava Fond SK-NIC Kvízy a Hádanky Mám firmu Netiketa Nezaradené Podporujeme Som dospelý Som pracujúci Som rodič Som senior Som študent Spoznaj históriu Slovenska Spoznaj Slovensko Svetový deň Vedeli ste, že ...? Virtuálna čítačka Vstup do virtuálneho Slovenska Vyrobené na Slovensku Vzdelávanie Výzva pre malé projekty 2019 Výzva pre malé projekty 2020 Výzva pre malé projekty 2021 Výzva pre veľké projekty 2020 Výzva pre veľké projekty 2022 Zábava Štatistiky

Populárne značky

Akadémia Virtuálneho Slovenska Antivírus Bezpečnosť Cestuj Dezinformácie DNSSEC Doména Duševné zdravie Fond SK-NIC Grooming Hacker Heslo História Hoax Internet Internet na Slovensku Kyberprávo Kyberšikana Ochranná známka Online podnikanie Online vzdelávanie Osobné údaje Otestuj sa Phishing Pomoc Počítač Projekt Ransomware Rozhovor Slovenský internet Sociálne siete Spam Spoznaj Slovensko Technológie Test Umelá inteligencia Vypočuj si Vzdelávanie Web Zaujímavé štatistiky Zábava Údaje Škola
  • Úvod
  • Vzdelávanie
  • Štatistiky
  • Bezpečnosť
  • Zábava
  • Podporujeme

© 2022 Virtualno.sk

Žiadny výsledok
Zobraziť všetky výsledky
  • Úvod
  • Vzdelávanie
    • Akadémia virtuálneho Slovenska
    • Vstup do virtuálneho Slovenska
    • Vyrobené na Sloven.sku
    • Spoznaj virtuálny svet
  • Štatistiky
    • Grafy
    • Výročná správa o internete na Slovensku
    • COVID-19 a doména .sk
  • Bezpečnosť
    • DNSSEC
  • Zábava
    • Kvízy
    • Spoznaj Slovensko reálne aj virtuálne 2
    • Spoznaj Slovensko reálne aj virtuálne
    • Spoznaj históriu Slovenska reálne aj virtuálne
    • Virtuálna čítačka
  • Podporujeme
    • Fond SK-NIC
    • Výzva pre veľké projekty 2022

© 2022 Virtualno.sk

Vitajte späť!

Prihlásenie cez Facebook
Prihlásenie pomocou Google
Prihlásenie pomocou Linked In
ALEBO

Prihláste sa do svojho konta nižšie

Zabudli ste heslo?

Získanie vášho hesla

Ak chcete obnoviť svoje heslo, zadajte svoje používateľské meno alebo e-mailovú adresu.

Prihlásenie
Na našej webovej stránke používame súbory cookie, aby sme vám poskytli čo najrelevantnejší zážitok tým, že si zapamätáme vaše preferencie a opakované návštevy.

Kliknutím na tlačidlo "Prijať všetko" vyjadrujete súhlas s používaním VŠETKÝCH súborov cookie.

Môžete však navštíviť "Nastavenia cookies" a poskytnúť kontrolovaný súhlas.

Nastavenia cookiesPrijať všetko
Spravovať súhlas

Prehľad ochrany osobných údajov

Táto webová stránka používa súbory cookie na zlepšenie vašich skúseností pri prechádzaní webovej lokality.

Z nich sa do vášho prehliadača ukladajú súbory cookie, ktoré sú kategorizované ako nevyhnutné, pretože sú nevyhnutné na fungovanie základných funkcií webovej stránky.

Používame aj súbory cookie tretích strán, ktoré nám pomáhajú analyzovať a pochopiť, ako používate túto webovú stránku.

Tieto súbory cookie sa do vášho prehliadača ukladajú len s vaším súhlasom. Máte tiež možnosť tieto súbory cookie odmietnuť.

Odhlásením sa z niektorých týchto súborov cookie však môže ovplyvniť vaše prehliadanie.
Potrebné
Vždy zapnuté
Nevyhnutné súbory cookie sú absolútne nevyhnutné na správne fungovanie webovej stránky. Tieto súbory cookie anonymne zabezpečujú základné funkcie a bezpečnostné prvky webovej stránky.
CookieDĺžka trvaniaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsTento súbor cookie sa nastavuje pomocou zásuvného modulu súhlasu so súbormi cookie GDPR. Súbor cookie sa používa na uloženie súhlasu používateľa so súbormi cookie v kategórii "Analytika".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsSúbor cookie je nastavený na základe súhlasu s používaním súborov cookie podľa GDPR na zaznamenanie súhlasu používateľa so súbormi cookie v kategórii "Funkčné".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsTento súbor cookie sa nastavuje pomocou zásuvného modulu súhlasu so súbormi cookie GDPR. Súbor cookie sa používa na uloženie súhlasu používateľa so súbormi cookie v kategórii "Nevyhnutné".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsTento súbor cookie sa nastavuje pomocou zásuvného modulu súhlasu so súbormi cookie GDPR. Súbor cookie sa používa na uloženie súhlasu používateľa so súbormi cookie v kategórii "Iné.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsTento súbor cookie sa nastavuje pomocou zásuvného modulu súhlasu so súbormi cookie GDPR. Súbor cookie sa používa na uloženie súhlasu používateľa so súbormi cookie v kategórii "Výkon".
viewed_cookie_policy11 monthsSúbor cookie je nastavený zásuvným modulom súhlasu s používaním súborov cookie podľa GDPR a používa sa na uloženie informácie, či používateľ súhlasil s používaním súborov cookie. Neukladajú sa v ňom žiadne osobné údaje.
Funkčné
Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webovej stránky na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätnej väzby a ďalšie funkcie tretích strán.
Výkon
Súbory cookie týkajúce sa výkonu sa používajú na pochopenie a analýzu kľúčových ukazovateľov výkonu webovej lokality, ktoré pomáhajú poskytovať návštevníkom lepší používateľský zážitok.
Analytika
Analytické súbory cookie sa používajú na pochopenie interakcie návštevníkov s webovou stránkou. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere odchodov, zdroji návštevnosti atď.
Inzercia
Reklamné súbory cookie sa používajú na poskytovanie relevantných reklám a marketingových kampaní návštevníkom. Tieto súbory cookie sledujú návštevníkov na rôznych webových stránkach a zhromažďujú informácie na poskytovanie prispôsobených reklám.
Iné
Ostatné nekategorizované súbory cookie sú tie, ktoré sa analyzujú a zatiaľ neboli zaradené do kategórie.
ULOŽIŤ A PRIJAŤ
Powered by CookieYes Logo
sk Slovenčina
cs Čeština‎en Englishfr Françaisde Deutschhu Magyarpl Polskisk Slovenčinaes Españoluk Українська

Pridať nový zoznam